vineri, 28 februarie 2014

¿Cómo se dice Pokemon en inglés?

"Cum se spune Pokemon in engleza?". A fost intrebarea unui baietel de vreo 8 ani, strecurata in sirul de intrebari de tipul "cum se spune nu-stiu-ce in engleza?". O declar Dragalasenia Zilei.

Altele:
- Copiii din clasele mici nu prea inteleg ce e cu Romania asta, cum de e in Europa, dar totusi nu e Spania.
- In pauze copiii se apropie de mine, se lipesc, ma mangaie pe par, ma intreaba cum ma cheama, de unde sunt, cati ani am, daca sunt maritata, dar copiii am? si ce fac in Ecuador? Tot bunul simt al lumii :)





 - Intr-o grupa de piticei de 6 ani, dupa ce am trecut de culorile steagului Ecuadorului, am vrut sa vorbim de culorile tarilor vecine. Asa ca i-am intrebat cu ce tari se invecineaza Ecuadorul. Primul raspuns: Spania! Insistand pe Columbia si Peru, am primit intrebarea "Dar ce e Peru?".
- Iar in clasele mai mari, "Aaa, Transilvania exista?!"

Un comentariu: