marți, 19 aprilie 2011

Dupa-amiaza

Plaja Chamico e ascunsa la capatul unui drum de vreo doi kilometri care se desprinde nemarcat din Carretera Federal. O intindere de mangrove o desparte de "lume".

Plaja e in curtea unei familii care are si un restaurant de peste, Don Chamico. De fapt, au un gratar cu foc de lemne, cateva sucuri si cateva marci de bere.
Curtea e plina de palmieri intre care sunt legate hamacuri. Cateva mese si scaune sunt presarate pe ici pe colo.



Am petrecut o dupa-amiza in golful cu apa mica, transparenta si calda. Am mancat un peste la gratar cu miros de mare. Am citit cate ceva, am cautat pietre frumoase (de fapt, coral pietrificat) si ne-am jucat cu Arena, o catelusa pitbull de trei luni, de culoarea nisipului (din Tulum, adica alba).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu