luni, 6 iunie 2011

Cea mai frumoasa

Playa Las Palmas, pe care am descoperit-o tarziu, in ultima saptamana la Tulum, e o candidata serioasa la "cele mai frumoase plaje din lume", nu?





Un comentariu:

  1. Hi guys!

    am dat intamplator peste blogul vostru cautand chestii despre mexic. se pare ca am fost concomitent in anumite zone din mexic:), insa noi am stat doar 2 saptamani pe traseul ciudad de mexico - teotihuacan - oaxaca - monte alban - san cristobal de las casas - agua azul - misol ha - palenque - tulum - chichen itza - cozumel - tulum si apoi inapoi in tara.
    Felicitari pt excursie, ati apucat sa savurati mai mult viata in Mexic!

    PS: in curand am sa pun si eu povestea cu mexicu' pe blogul meu:
    http://radu-simion.blogspot.com/

    la mai multe d'astea!
    Radu

    RăspundețiȘtergere