vineri, 4 martie 2011

Viata in slapi



"Ah, viata in slapi!".

E fraza care deschide fiecare vacanta cand, imediat dupa ce aruncam bagajele in camera, iesim sa vedem un pic viata locului. Am trait cate doua-trei saptamani de viata in slapi in diverse colturi insorite de lume, nu prea multe: in Grecia, in Malta, in Spania si-n insulele ei, in Singapore si Tailanda.

Cand am plecat ultima oara din Tailanda, la inceputul lui 2010, in barca care ne ducea din Coral Island in Phuket, ne-am gandit ce lasam in urma: un loc atat de frumos si de linistit, oameni zambitori si simpli si o viata calma-calma, dupa care stiam ca o sa tanjim tot anul. Romantate ganduri, de turisti, stiu, dar asta e ce am simtit. Si ne-am gandit: ce-ar fi daca am trai si noi asa o perioada? Daca nu o viata (decizie greu-greu de luat), macar o perioada mai lunga. Sa gasim un colt cu soare si oameni deschisi si sa plecam acolo.

Asa ca tot anul ce a urmat am strans bani si ne-am gandit la locuri cu soare. Si iata-ne traindu-ne "what if-ul", in Tulum, Yucatan, Mexico.

Nu avem niciun plan clar. Doar un buget fix, cand se apropie de final, ne luam biletele de intoarcere. Ah, si pentru ca vrem sa traim o viata in slapi, vom sta pe tarmul Caraibilor, orice tara din regiune vom vizita.

Aici vom scrie despre locurile si oamenii pe care ii vom cunoaste si despre intamplarile pe care le vom trai. In slapi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu